Każda firma zajmująca się obsługą klienta – w mniejszym lub większym stopniu – pragnie zadbać o jak najwyższą efektywność pracowników, a przy tym – o zadowolenie każdego klienta, korzystającego z usług. Jeżeli należycie państwo do przedsiębiorców, którzy prowadzą taki rodzaj firmy, zachęcamy do sprawdzenia rozwiązania naszej firmy, jakim jest nowoczesny i niezwykle funkcjonalny system call center. Dzięki niemu nie tylko będziecie państwo mogli usprawnić procesy zachodzące w zakresie obsługi klienta w firmie, ale również znacząco ograniczycie koszty związane z tym działem. Pragnąc dostosować się do największych potrzeb naszych klientów, wykorzystujemy najnowszą technologię telefonii internetowej, która znakomicie sprawdza się w firmach i jest alternatywą dla tradycyjnych rozwiązań analogowych.. Dzięki nim będziecie państwo mieli możliwość znacznego ograniczenia kosztów wykonywania połączeń oraz obsługi klienta, a także zyskacie narzędzia, dzięki którym klient będzie zadowolony, a wasi pracownicy skuteczniejsi.
Korzyści, jakie daje system call center
DO skorzystania z rozwiązania wystarczy komputer i stałe łącze internetowe, a także aparat telefoniczny z obsługą systemu VOID. Dzięki temu będziecie państwo mogli wykonywać oraz odbierać połączenia – również w niestandardowy sposób. Co to oznacza? Między innymi to, że państwa klienci otrzymają możliwość połączenia się z wami za pośrednictwem strony internetowej i wystarczy im do tego jedno kliknięcie w odpowiednim miejscu! Co więcej – system call center nie wymaga posiadania własnego hostingu, ponieważ znajduje się w chmurze, co znacznie obniża koszty prowadzenia działu obsługi klienta. Dodatkowo do państwa dyspozycji oddane zostają przydatne w codziennej pracy funkcje, takie jak przekazywanie połączeń głosowych bez konieczności instalowania oprogramowania, dialer telefoniczny czy bilingi, dzięki którym będziecie państwo mogli sprawdzać i odtwarzać połączenia. Nowoczesny system call center to odciążenie dla pracowników i większe zadowolenie państwa klientów.