Każdy z nas lubi niestandardowe podejście firmy do klienta. Lubimy czekając w poczekalni zjeść dobrego cukierka który leży w koszyku na biurku uśmiechniętej pani recepcjonistki. Lubimy też, kiedy firma która odwiedza naszą firmę nie tylko zostawia długopisy i notatniki, ale także cukierki. Według badań amerykańskich naukowców firmy, które w ten sposób traktują swoich klientów są wyżej oceniane w testach na przyjazność i odczucia odnośnie firmy. Warto więc zadbać o to, by klient poczuł się najbardziej jak to możliwe doceniony.
Jednak nakarmienie klienta cukierkami to nie wszystko. Trzeba też zadbać o to, by klient zapamiętał, kto klientowi cukierka dał. By sobie to zapewnić, warto zaopatrzyć się w cukierki z logo firmy. Takiego typu cukierki to przede wszystkim pewność, że klient zapamięta i skojarzy, że ten pyszny słodki smak to zasługa danej firmy, której logo jest nadrukowane na papierku cukierka. Często też po zjedzeniu cukierka papierek nie ląduje w koszu, a w kieszeniach czy w torebce. Jest to domena zwłaszcza kobiet, a jak wiemy – kobiety mają świetną pamięć. Czemu by więc nie zapewnić sobie, że te pamiętliwe istoty skojarzą sobie przyjemnie słodkiego smaku cukierka z firmą? Cukierki z nadrukiem to prosty sposób także na to, by nasze stoisko na przykład na targach branżowych miało spore obłożenie i by podeszło do niego więcej ludzi. Potencjalni klienci przyjdą, żeby zakosztować pysznych cukierków, a pójdą zainteresowani naszą firmą i ofertą, obładowani naszymi folderami, ulotkami i informacjami o tym, że warto z naszą firmą robić interesy. Niektórzy potencjalni klienci zabierają firmowe cukierki i inne słodycze garściami i ładują do torby by obdzielić nimi swoje dzieci czy bliskich. Warto zwrócić uwagę na to, że to prosty sposób by logo naszej firmy rozprzestrzeniło się wręcz jedynie za koszt cukierków po wielu osobach!